czwartek, 14 stycznia 2016

DESER CZEKOLADOWO-BANANOWY BEZ CUKRU.



Taki deserek to swietna alternatywa dla dzieci zamiast kupnych deserkow. Wiem co jem ;)SKLADNIKI:
- 2 banany

- 1 lyzka kakao gorzkiego oczywiscie ;)
- 2-3 lyzki jogurtu naturalnego
- miod okolo 2-3 lyzki zalezy jak slodki chcemy deser
- lyzeczka oleju kokosowego
- orzechy laskowe
- migdaly
- rodzynki
- wiorki kokosowe
- przyprawa do piernika (u mnie samorobka) lub cynamon

WYKONANIE.
Blendujemy razem banany, kakao, jogurt, miod, olej, mala garstke orzechow laskowych i przyprawe piernikowa. I gotowe. Wlewamy budyn do miseczki i posypujemy pozostalymi skladnikami.
Ja juz w blogostanie :D przeslodzona i mam dosyc :D



W krainie miodem płynącej...

1 komentarz:

  1. Też jestem zwolenniczką zdrowych wersji deserów na co dzień, ale od czasu do czasu lubię pozwolić sobie na odrobinę słodyczowego szaleństwa. Ostatnio upiekłam przepyszne, bardzo czekoladowe muffinki wg przepisu https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/przepis/muffinki-czekoladowe-z-cukierkami-z-mieszanki-wedlowskiej/
    Smakowały całej rodzinie i z pewnością jeszcze nie raz wykorzystam ten przepis. Polecam!

    OdpowiedzUsuń